4 sposoby, aby zdobyć to, że dieta idzie

No Comments

Uncategorized

Niezależnie od tego, jak go, dieta-to złe słowo. To pachnie niedostatku i głodu. Aby przezwyciężyć ból, potrzebny jest plan.

Dlatego zwrócił się do specjalistów o poradę, i zebrać ich szybkie porady o tym, jak twoje odchudzanie się dzieje.

1. Wiemy Swoje Cele Utrata Masy Ciała1. Wiemy Swoje Cele Utrata Masy Ciała

Policz, ile trzeba stracić, zanim zdecydujesz się, jak to zrobić, zaleca Brian S. Jacobson, Md, mph, profesor medycyny i gastroenterolog na uniwersytecie Bostońskim centrum medycznym w Massachusetts.

Bardzo nadwagę lub otyłość. “Dla tych, którzy są otyli, a ja je odnoszą się do naszego centrum redukcji wagi” – mówi Jacobson, kto mówi, że ludzie z dużą ilością masy ciała, aby stracić, prawdopodobnie, może skorzystać z programu.

Jeśli lekko lub umiarkowanie nadwagę. “Radzę kontrolować Wielkość porcji” – mówi Jacobson. “Jeśli można kontrolować Wielkość porcji, umożliwia zmniejszenie kalorii.”

Aby dowiedzieć się odpowiednie wielkości porcji, skonsultować się z dietetykiem lub spojrzeć na nowy podręcznik dla modelu talerze.

Ćwiczenia powinny być również częścią planu, Jacobson mówi zrobić-ja-yourselfers. Ale to nie oznacza chodzić na siłownię. “Sprzedam tanie bieżni” – mówi, i, gdy oglądasz telewizję, wsiąść w autobus i wybrać się na spacer.

Przed rozpoczęciem nowego trybu ćwiczeń lub planu utraty wagi, należy jednak skonsultować się z lekarzem.

2. Rozumiem Utratę Wagi Osobowości2. Rozumiem Utratę Wagi Osobowości

Osobowość odgrywa rolę w naszym stosunku do jedzenia, mówi Thomas r. Przybeck, doktor filozofii, profesor psychiatrii w szkole medycznej uniwersytetu Waszyngtońskiego, St. Louis, który opublikował na temat diety i osobowości. Wiedzieć swoje trendy i dostosowywać swój plan, aby pokonać skłonności.

Impulsywny. “Jeśli masz skłonność do impulsywnego, można zobaczyć kufel Ben i Jerry w zamrażarce i iść na to”, Przybeck mówi. Ty, oczywiście, Dieter, kto powinien usunąć te pokusy.

Jeśli jesteś podatna na nie zwracać uwagę, kiedy jesz, może telewizor głodny? – trzeba unikać takich sytuacji, jeśli chcesz kontrolować porcje.

Nienaganne maniery. “Jeśli nie bardzo ciekawej, prawdopodobnie mają większe trudności” – mówi Przybeck. “Ci, którzy niepokój, nerwowość i depresja mogą jeść, aby czuć się lepiej”.

Wytrwały. Niektórych osób nie znaleźć go trudno jest stracić na wadze. “Jeśli nie Jesteś bardzo samodzielna, wspólnej i wiele kij-do-nich-nie-Ness, będziesz mieć łatwiej” Przybeck mówi.

Komunikatywny. Masz tendencję kontrolować swoje jedzenie lepszy odbiór niż inne, Przybeck znaleźli.

3. Podwoić: Dieta I Ćwiczenia

Kiedy jej zgagi pacjenci pytają, co jest na pierwszym miejscu, diety lub ćwiczeń fizycznych, Lauren Gerson, dr nauk medycznych, Rektor, kierownik przełyku i małe chorób jelita grubego Centrum Stanford university school of medicine w Kalifornii, mówi: skakać i jedno i drugie.

“To połączenie diety i ćwiczeń fizycznych [co doprowadzi do utraty wagi]” – mówi.

4. Wziąć na siebie zobowiązanie do utraty wagiWziąć na siebie zobowiązanie do utraty wagi

Aby odnieść sukces, to pomoże ci zrozumieć, dlaczego chcesz schudnąć. Dlatego, przed rozpoczęciem plan odchudzania, zadaj sobie pytanie:

  • Czy jestem gotowy?
  • Moja motywacja pochodzi z wewnątrz?
  • Mogę poradzić sobie z przypadkowych niepowodzeń lub braku postępu?
  • Mogę w pełni skupić się na utratę wagi? (Jeśli jesteś w trakcie zmiany pracy lub innych rozrywek, na przykład, może być lepiej, aby rozwiązać te problemy, a następnie skupić się na wysiłkach odchudzania.)

Wreszcie, upewnij się, że celem na odchudzanie dla siebie-nie dlatego, że ktoś każe ci robić tak.

Następnie wziąć rzeczy powoli, zachować te wskazówki pod uwagę, i trzeba być na drodze do utraty wagi w krótkim czasie.